Annons
dejtingsajter danmark job dejtingsida för funktionshindrade stockholm dejting happy som 2017, juni 11 - 20:53
dejting happy socks Killerbee
Bild för Killerbee
dejtingsajt antal medlemmar göteborg Senast sedd: 13 tim 36 min sedan
Brons
dejtingsida oslo uddevalla Medlem: 2017-05-24 19:41

375 cc

date app engine Ni som har lagt 375 cc, har ni blivit nöjda eller blev resultatet för stort/för litet?

date event app Det närmar sig för op och jag är ännu inte helt hundra. Just nu har jag 75a, väldigt små bröst. Så nu när man ändå ska göra en operation för en massa pengar så vill man ju verkligen bli nöjd!
Samtidigt som jag vill ha det väldigt naturligt.. svårt det här.

app date españa Killerbeekiss

Annons
dejta kompisens ex igen dejtingsajt antal medlemmar bloggar 2017, juni 11 - 21:00
dejting happy birthday Saxon
Bild för Saxon
dejtingsajter i england online Senast sedd: 3 veckor 4 dagar sedan
Silver
dejting gotland yr Medlem: 2017-06-04 21:32

date escape app android Följer :)

date escape app 2 barn, 30 år, 170 cm och 67kg.
Konsultation Peter Höijer Maj, planerad Op i höst med ankarlyft och implantat.

gratis dejting stockholm bezienswaardigheden helt gratis dejtingsida gratis 2017, juni 11 - 23:19
dejtingsajter gratis online otr199
Bild för otr199
dejtingsajt antal medlemmar aik Senast sedd: 4 månader 3 veckor sedan
Silver
dejtingsajt antal medlemmar actic Medlem: 2016-12-07 20:34

date app europe Bestämde att jag skulle lägga in 380cc. Är ca 160 på 55kg. Men ändrat mig rejält nu, har en vän på 167 cm med 375 som är jättestora. Är själv tunn så nu tänker jag Max 350. Kanske 330-340.. ska prova igen tänker jag... sååå svårt

app date energy 23år, 160 cm, 55kg
Bröstförstoring
Strl före op: 70A/65B
Operationsdatum: 3/7-2017
Planerad strl efter op: Motiva Ergonomix 360 cc, medium profil, över bröstmuskeln
Verkar som jag blir en 70D/65E

gratis dejting stockholm syndroom gratis dejting stockholm stad 2017, juni 12 - 21:08
dejtingsajter i england youtube Flurris
Bild för Flurris
dejtingsajter danmark pris Senast sedd: 1 dag 56 min sedan
Silver
bästa dejting sida quiz Medlem: 2017-06-12 20:54

dejtingsajter i england göteborg Hej!
Jag la in 380cc för 5 veckor sen hade 80 B/C innan. Gjorde operation kombination med implantat och eget fett från magen men blev inte så mkt fett tror jag eftersom min önskan en full D kupa räckte det med implantet.
Men som nästan alla andra tyckte jag dem var gigantiska först sen när svullnade lagt sig så kändes dem små, haha. Tänker nu att borde tagit större. Jag gillar stora bröst men naturliga. Är ganska lång 174cm kunde gott tagit större..

helt gratis dejtingsida exempel Bröstförstoring med Motiva hybrid 380cc bakom muskeln i kombination med eget fett från magen.
Konsultation: Nordiska Kliniken 26/4
Operation: 8/5 Nordiska kliniken
St före op: 80 B/C
St efter op: 80 D/E

Annons
date down app date doctor app 2017, juni 13 - 11:50
date delightful app Fröken_M
Bild för Fröken_M
date difference app Senast sedd: 1 vecka 1 dag sedan
Silver
date doktor app Medlem: 2017-04-28 12:49

dejtingsajt mazily app Det är nog svårt att säga, de beror ju på hur mkt egen vävnad du har. :)

dejtingsajt antal medlemmar lo 2 barn, 32år, 170cm, 60kg
Bröstförstoring
Konsultation 6/4 Håkan Hallberg, Akademikliniken
Op 24/4 Håkan Hallberg, Akademikliniken
MF 335 anatomiska delvis bakom muskeln
Strl före op:70c
Strl efter op: 65g

date app downloaded dejtingsajt mazily utropstecken 2017, juli 11 - 08:42
dejtingsajt mazily uk Theres
Bild för Theres
dejtingsidor sport fotboll Senast sedd: 2 månader 3 veckor sedan
Silver
dejta kompisens ex wife Medlem: 2017-06-10 00:03

dejtingsajt antal medlemmar lrf Hej. Hade också 75a innan operationen och har lagt in 370cc anatomiska bakom muskeln. Känns inte alls för stort eller för litet. Dock är de fortfarande svullna (opererades igår) men ser ut som att det kommer en mycket naturlig byst. Är idag 93cm över brösten vilket bör bli en c eller d kupa.
Lycka till!
/T

date app australia 39 år, 4 barn, 165cm, 52kg
Bröstförstoring
Konsultation v.25
Akademikliniken dr Paolo Montemurro
Operation 10/7 anatomiska 370cc bakom muskeln
Storlek innan: ca 75/80 a
Storlek efter: ca 75/80 c eller d

dejtingsajt mazily recension bästa dejting sida word 2017, juli 11 - 09:40
dejtingsajt antal medlemmar partier Lisenli
Bild för Lisenli
dejtingsajter i england norge Senast sedd: 4 dagar 22 tim sedan
Silver
dejtingsidor sport zürich Medlem: 2017-06-13 22:05

date ariane app Vad är naturligt är ju väldigt individuellt så det är svårt att fråga andra. Sedan beror det ju på dina övriga kurvor, smala el breda höfter/axlar osv.
Jag som föredrar bröst mot det mindre hållet (B, liten C kupa tycker jag är naturligt) tycker det låter stort med 375 CC men för någon annan som gillar stora bröst (stor C och uppåt och tycker det känns naturligare) kanske tycker det blir litet. Det är så svårt. Om du är mest rädd för för stora bröst ta det mindre alternativet om du är rädd för för små bröst ta det större alternativet. Jag tror man vänjer sig vid båda efter en tid när det är gjort. Försök förmedla din känsla till kirurgen och rådfråga, de kan ju mått och kurvor osv.

app date and time 2 barn, 35år, 169cm, 58kg
Bröstförstoring
Konsult 1. mars-17 Carolina Boren, Art Clinit
Konsult 2. juni -17 Jonas Lundberg, Akademikl.
Op 11 juli-17 Ö. Gribbe, Proforma clinic Sthlm, Mentor anatomiskt cpg 321 355cc, delvis bakom bröstmuskel. Snitt i bröstvecket.
Storlek före op: liten urammad A
Önskad storlek efter op: fin naturlig proportionerlig C

Annons
dejtingsajter gratis ziehen nätdejting jämförelse webbhotell 2017, juli 11 - 13:18
nätdejting jämförelse webbkryss Addi
Bild för Addi
dejtingsajt antal medlemmar vänsterpartiet Senast sedd: 16 tim 36 min sedan
Silver
dejtingsajter finland emot Medlem: 2017-03-30 20:39

date asian app

Lisenli skrev:

date availability app Vad är naturligt är ju väldigt individuellt så det är svårt att fråga andra. Sedan beror det ju på dina övriga kurvor, smala el breda höfter/axlar osv.
Jag som föredrar bröst mot det mindre hållet (B, liten C kupa tycker jag är naturligt) tycker det låter stort med 375 CC men för någon annan som gillar stora bröst (stor C och uppåt och tycker det känns naturligare) kanske tycker det blir litet. Det är så svårt. Om du är mest rädd för för stora bröst ta det mindre alternativet om du är rädd för för små bröst ta det större alternativet. Jag tror man vänjer sig vid båda efter en tid när det är gjort. Försök förmedla din känsla till kirurgen och rådfråga, de kan ju mått och kurvor osv.

date an app was downloaded

date app asia Håller så med dig! Der är ju därför det är sä svårt med "naturligt" och "normalt"... Vad blev det för dig i igår? Hur känns det?
Jag funderar mkt på att jag borde tagit ytterligare lite mindre... Kolla gärna bilderna, ser det stort ut enligt dig!? (enligt många andra ser det kanske litet ut då alla har så olika tankar som sagt...)

bästa dejting sida yahoo 2 barn (2014 och 2016) 35år, 171cm, 74kg (på väg neråt)

dejtingsajter i england hus Vill byta till mindre implantat, lyft behövs.
Konsultation GPC hos sköterska 10/4, hos Dan Fagrell 18/4.
Konsultation akademikliniken Jonas Lundberg 20/4.
Op 13/6 hos Dan med motiva ergonomix ca 205-235cc.

date app belgie date app beste 2017, juli 11 - 14:22
bra dejt app Phyllisia
Bild för Phyllisia
date app by location Senast sedd: 5 tim 22 min sedan
Silver
date app badoo Medlem: 2016-10-07 15:25

dejtingsajter i england hemsida Det där är som några andra redan skrivit väldigt individuellt. Det som ser mkt ut på dig kan se litet ut på någon annan och tvärtom. Det har mkt med övriga mått att göra. Jag har lagt in 485cc och det kanske låter mkt enligt vissa och visst jag ville ju ha större bröst men på mig ser det faktiskt bara proportionerligt rätt ut. Och naturligt. Man kommer inte se att jag har silicon bara sådär.
Sen är det ju lite olika hur det blir med beroende på vilken profil man har på implantaten. Jag har hög profil så mina ser nog större ut pga det med men hade jag haft lägre profil hade dem sett mindre ut förmodligen. Så mitt råd är att inte stirra sig blind på cc utan att se på helheten.

dejtingsajter finland oy 2 barn, 36år, 164 cm, ca 62 kg
Intresserad av: Bröstförstoring
Strl före op: en liten 65-70B
Konsultation: 25 april Art clinic Per Windh
Operation: 6 juli 2017. Mentor Anatomiska 485cc bakom muskeln

date app berlin date app best 2017, juli 11 - 23:25
bästa dejt app otr199
Bild för otr199
seriös gratis dejtingsida gratis Senast sedd: 4 månader 3 veckor sedan
Silver
dejting gotland runt Medlem: 2016-12-07 20:34

dejta kompisens ex pojkvän Var relativt platt innan. Valde 380cc, men var livrädd det skulle bli för stort. Kirurgen sa jag inte skulle jämföra mig med andra, utan lita på det jag provat ut. Eftersom jag la framför muskeln gick vi ner till 360cc. Dom är perfekta, skulle varken velat ha större eller mindre!

dejta kompisens ex operationsinstrument 23år, 160 cm, 55kg
Bröstförstoring
Strl före op: 70A/65B
Operationsdatum: 3/7-2017
Planerad strl efter op: Motiva Ergonomix 360 cc, medium profil, över bröstmuskeln
Verkar som jag blir en 70D/65E

Annons

POF-feedback